Again -.-

May 31, 2013



Assalamualaikum. hai hai dah lama tak check blog. dua hari. lama lah kan? haha tadi check tgk ada komen. hahaha lama dah orang tk komen wokehhh. ingtkn komen apa. aku di tag. ahaks. again. kau tahu dulu game ni lah aku paling benci kalau di tag. seriously aku mmg dh tahu rules dia. so awal awal aku cakap aku tak suka mereka soalan. aku tak suka tag orang. so aku langgar rules tu. eheh. ehehehe sorry :p

terima kasih lah kak ieyra sbb tag saya yg comel lagikan bergaya ni. ahakssssss *crying* actually aku macam malas nak buat. tapi memandangkan esok aku nak berangkat balik negeri sembilan lepas subuh. better aku laksanakan secepat mungkin. penat penat kak ieyra sediakan soalan aku takmo menjawab. k k aku jawab ^.^

Rules :-
  • Post this rules
  • Write 11 things about yourself
  • Answer the question the tagger set to you
  • Create 11 new question for those you want to tag
  • Choose 11 blogger to be tagged and link them to the post
  • You are not allowed to tag back 


as i say. aku tak suka mereka soalan + tag orang. so aku break 2 rules di atas. haha :b


11 things about myself. uhm.
  • my full name is Nurul Nabiha binti Johari 
  • i'm fifteen this year
  • in love with sungjong and chanyeol
  • really love purple and red
  • simple girl
  • anak kedua dari tiga adik beradik
  • seorang yang manja bila dengan family
  • seorang yang brutal bila dengan kawan
  • suara aku rock. hahaha -.-
  • tak suka perempuan gedik. seriously
  • suka lelaki yang ada sama otak dengan aku. yeah !

so here. question from kak ieyraaa ;)

1. First impression masa berkenalan dengan ieyra ghani walaupun kat alam maya. kalau belum kenal, jom lah bertaaruf -...-
-friendly !

2. Kalau korang diberi peluang jadi heroin drama/filem. Nyatakan dalam cerita apa dan kenapa

-sebenarnya saya isteri dia. because i'm totally in love with Firash Arashad's characters <3

3. describe your ultimate bias.

-sungjong. manly for me. cute. i love him. that's all !

4. korang pilih yang mana satu dahulu samada mencintai atau dicintai? /salah satu/

-dicintai of course.

5. ceritakan peristiwa tragis dalam hidup?

-1 syawal 2012. kemalangan satu family dekat jalan raya masa dalam perjalanan nak balik Kuala Lumpur. pengsan sampai tak sedarkan diri. kereta hancur. Alhamdulillah satu family selamat. mcm mana boleh kemalangan sbb Allah dah tulis. nasib baik tak kena tahan wad. sebulan duduk kampung. akak kena bedah. adik kena tahan wad. mak dengan abah selamat Alhamdulillah. paling tragis. kenangan tu tak boleh lupa. sobs. tmpt kemalangan pun tak dibaiki -.-

6. teringin tak nak jumpa aku face to face?. kalau teringin nyatakan kenapa. /ewah/

-no comment :3

7. Kalau tiba-tiba 4 org bias korang muncul depan mata mcm drama rooftop prince. Apa agaknya reaksi korang. Ce kasi cerita bagi menarik ala ala fanfic :3

-reaksi? okay kali ni bias nak chanyeol lah. omygod. gila. kalau dia muncul gitu. terus peluk tak cakap apa. bawak dia pergi jumpa ustaz suruh dia masuk islam. jaar dia pasal agama islam. then kawin dgn dia. paksa dia cintakan diri ni /pergh/ lepastu dapat anak. bahagia bersama. ending dia mestilah bahagia sampai syurga bukannya blah mcm lee gak tu -.- yg lagi tiga tu. aha, jadi scandal pun boleh. asal dapat tgk muka tiap hari pun jadilah. ahahaha

8. Sedap ke kuew tiau? Cuba bagi sepatah dua kata yg boleh membangkitkan selera aku untuk menjamah kuew tiau. Aku pernah mkn sekali -.- lidah taleh terima

-sedap. tapi tak minat. makan bila terdesak. means kalau dah takder makanan tu bedal jelah apa yang ada.

9. MyungYeol or MyungJong?  MyungYa? Letak moments terbaikkk punya utk couple yg korang ship.

-Myungjong. forever. uhyeahhh.




10. kalau sepupu korang bergaduh besar apa korang akan buat supaya dorang berbaik balik?
-entah. ktorng sepupu semua rapat. tak pernah gaduh besar. so tak pernah nk fikir pasal bende tu. hehe :3

11. nak tengok kpop merchandise korang boleh? kasi letak gambar -..-
-even minat kpop. tapi saya tak suka beli barang barang macam tu. membazir. ohoho. org bagi adalah, tapi dah simpan dan malas nak amik. peace.


i'm done.. fuhhhhh finally. i can sleep now esok balik kampung. huwaaaaaaaaaaa noooooooooo please no. isk ;~; Assalamualaikum.

You Might Also Like

0 comments