Full Update

December 05, 2016



obviously not my desk huhu

Assalamualaikum w.b.t

full update maknanya full cerita la pa lagi. aku sebenarnya semalam takleh sembang panjang sebab takut orang curi curi tengok time aku menaip hehe. now everyone cam tengah buat kerja masing masing so boleh la menaip dengan aman. tbh yes i miss blogging kalau dah dapat laptop dapat tukar skin dapat update memang rasa cam hari-hari nak update tau! tapi kang merapu pulak aku cerita yelah aku kan memang takleh stick dengan satu topik kang tetiba melalut. cakap pun berbelit apa tah lagi nak bercerita dengan korang kat sini kan? weh baru tadi aku baca balik post aku pasal introvert ke pejadah tu broken namampuih weh english aku malu MashaAllah hahahahahahahaha dah delete dah hampa tayah nak cari balik :p

okay so hari pertama dah habis and dedua kelas bahasa cam okay (harini dua kelas je) (english and french) (tak start belajar lagi tu yg okay) but still kelas french dah dapat homework huhuhuhuhuhuhuhuhuhuh belajaq ABC balik wey! mencabar betul bila kena belajar bahasa baru ni. quite exciting and nervous actually. tapi aku rasa aku akan okay. doakan tau! 

and ni minggu kedua dekat u so far mmg okay. okay sesangat housemate semua boleh masuk air and tak stress mana tapi yelah bila sensorang ni rasa mcm nak balik je :(((( rindu semua oranggggg rindu abah rindu mak rindu kakak rindu aizad. gila ko sejak habis spm smpi la minggu lepas aku terperuk kat rumah berkepit dengan diorang tak kerja tak apa ttiba terpisah jauh sebegini. nak balik pun kena pikir dua tiga pat kali sebab mahal huhuhuhu pergi balik je habis 70 woi! dah duduk luar rumah ni kena lah berjimat :( so nak balik nanti pun mungkin cuti mid-sem waaaaaaa lama lagi waaaaaaa. okay dah leh stop merengek kot.

tu jelah kot aku nak sembang. yeah so far semua okay. SO FAR LAH. hari hari yang mendatang nanti taktau lah macam mana. contoh rabu ni ada koko and aku kena join kesatria negara hu hu hu sedih gila pastu sembang dengan abah dia suruh join suksis nanti senang nak apply polis. tahu tak gais (kan aku dah kata mesti nak melalut) aku sebelum masuk u ni aku paling nk avoid kelab kena kawad kawad ni tapi apakan daya tu je leh pilih HUWAAAAAAAAAA. ok done merengek pt.2

dah lah bye! adiosssssssss 



You Might Also Like

0 comments