im doomed

February 14, 2017




Assalamualaikum w.b.t

hi people im back after a while. lol no. after a month to be exact. hm sebenaqnya title tu takdela ada kena mengena dgn apa yang aku nak update ni pun sebab perkataan "im doomed" tu dah jadi macam trademark kat sini dah everytime lect cakap "okay nnti test, okay presentation, okay assignmnet" then we will be like "omg i didnt done anything yet. im doomeeed" yea like that. so actually aku update ni sebab sesaja je taknak bagi blog ni krik krik sangat padahal mmg takde yang menjenguk pun biasalah blog yg asyik update pasal life dia je takde apa yang menarik pun siapa nak jenguk kan. idk tp mmg itupun tujuan aku nak buat blog why bother to care what people think abt my blog right? so whatever.

aku pun taktauler kejap tulis bm kejap tulis englih. pepandai korang ler hadap dgn entry cenggini sebab aku in real life pun cakap dua bahasa ni berbelit smpi aku pun pelik aku ni nk ckp bm ke nak ckp english kan ha ha as long as people around me didnt complain abt it so im assume they were okay abt it.

oh ya aku ada sebulan je lagi masa kt uitm ni. pastu study week. pastu final. then cuti sem smpiiiiiiiiiiiiiiiii bulan 9. which is sampai sekarang aku masih tak puas hati nape deme buat cenggitu. tak adil tau buat kami part 1 yang masuk dec-apr16/17 ni. bekos kami part 2 sept-jan17 sama dengan part 1 yang masuk jun-oct17. siapa tak paham boleh baca banyak kali. kira depe je la kat u nnti bila masuk bulan 6 tu haih apalah nasib takde pembelaan macam ni. udahlah kampus kecik......... nak pulak dia buat sama dengan degree. mmg pack la jadual sbb kelas tak cukup. walaweh

okay tu je nak membebel. adios



You Might Also Like

0 comments