Akhir Tahun

October 20, 2012



bermakna no ayat ni :3 


Assalamualaikum

 ewah aku letak gmbr weh. haha abaikan. lol

oh yaa see my tittle. hmmmmm :( exam tk hbis lagi aku dh gedik nk buat entry emo. ngade itu namanya. haha, aku tk thu ngape aku rasa lama betul nk tunggu akhir tahun -.-' yeahhhh aku rasa tahun ni mencabar perasaan aku betul. tak tahu lah tahun depan cmne? tahun depan lagi? lagi? dan lagi? Aku hanya mampu berserah je :'(

entah lah. aku rasa mcm tkde ffelings je bila solah dh nk hbis. sedih happy or ???? entahlah. haha. well sejak kebelakangan ni banyak yg mencelarukan dan mengusutkan otak aku hingga jadi serabut dibuatnya. so aku decide aku nk settle kan sendiri tknk sesiapa masuk campur. hoho


tadi mak aku suruh aku kemas semua baju masuk beg plastik. i mean semua baju kurung yg ada dlm almari. tp tinggalkan sikit yg nk pakai. aku nk pndah ke ._. 

oh ya for last. aku... aku... aku rasa mcm ..... aku rasa mcm.... ok bye nk off.

You Might Also Like

0 comments