Hati

October 12, 2012

Assalamualaikum

dan sejahtera. haha lol. oh ya tadi aku pergi sekolah *O* setelah cuti tiga hari *O* sebab malas *O* aku dtg pun sbb nk kena amik exam sivik. hek elehhhh sivik je haha. apepun Alhamdulillah aku dapat jawab. oh tadi kesian gila kt Sal dia sakit perut. mungkin gastrik kot? lepas rehat terus dia demam. nasib baik lepas rehat tkde exam dah :)

barbalik kepada tajuk di atas. siapa takde hati? sila tutup ketiak sekrng. haha k memain. lmao, dulu time kecik kecik aku suka lukis bentuk ♡ ni as hati. tp lepas belajar sains bentuk hati sebenar. oh ni ke? haha kwaja. lol tp... unik lah hati ni. kita belajar hati just organ dlm badan. tp hati ni lah yg simpan semua perasaan. kita buat keputusan pun ikut hati. naluri hati. hati pun ada mulut k . haha XD

actually aku tk suka sangt hati ni. sbb dia yg mengawal perasaan -.- *jujur

tapi kalau tkde hati susah jugak. nnti kau jadi mcm org pulak duduk sorng sorng buat muka toya. smpi nk marah dgn gelak pun tak reti. weh bahaya tu. oh ya ckp pasal hati, family aku kan pernah eksiden time 1 syawal haritu. hati kakak aku terkoyak, nk diikutkan nk kena ganti hati lain, tp doktor dah betulkan balik. dia kena bedah.

aku : susah ke kalau pakai hati org lain?
akak : kau gila? dibuatnya aku dpt hati org yg suka merompak? tk ke bahaya tu?
aku : ehhhh?
akak : pernah haritu siapa tah? dia cina dpt hati org islam, tetiba je dia tahu semua pasal islam. 
aku : okay faham ._. 

macam aku ckp hati tu penting walaupun kau tk suka. cakap dengan diri sendiri

oh ya aku terbaca post dekat blog kak Nana Johari Ya Allah, dah berapa tahun korg kenal aku dgn dia ni ._. bukan dh berpuluh kali ke aku terangkan ._. still ada yg bertanya? lmao, kebetulan je ada nama ayah sama. haha. dia perak aku kay el okay.

You Might Also Like

0 comments