perancangan

November 17, 2013


Assalamualaikum *gaya sharifah amani* :) ahahahaaha yay i'm back. cuti sekolah dah bermula. lol. aku rasa mcm cuti tak cuti je hahahaha. biasalah budak pmr yg malas nk dtg sekolah lepas exam mmg muka tak malu duduk rumah je. ceh. so perancangan sepanjang cuti sebelum bermulanya hidup yang 'baru' tahun depan. apa dia ekkk? lol

mmg tak ah aku nak pikir perancangan segala bagai ni. tapi yg pasti melaksakan hobi baru tu perlu dan wajib dilakukan. kalau tak nnti aku leka jauh terpesong. berfikir. berfikir. dan terus berfikir itu yg aku buat sepanjang cuti ni. kiranya macam menyindiri lah. on twitter pun jarang. tweet pun mcm manusia mintak kena sepak ahahaha.

dan dengan berfikir ni lah banyak yang aku terfikir. cewah. terfikir untuk jadi matang ah of course. selama ni mmg tak matang pun senanya. otak cam dak dak je lebih en poyo matang je padahal tak pun sobs.

so next month result keluar. aku tanya family aku about how my result will come out
 
abah : 5A
mak : 4A
aizad : 3A 
akak : 2A

You Might Also Like

0 comments