2014

January 01, 2014

Assalamualaikum. lama sungguh aku tak sentuh blog ni ha. takde idea dah weh nk cerita apa. tup tup dah 2014 kooooo. tak sangka makin lama makin tua dunia kita ni :) moga tahun ni menjadi tahun yang terbaik daripada tahun tahun yang lepas. so entry khas kalini. aku tak tahu nak cerita apa.

ok lah jom flashback kenangan 2013. banyak kenangan pahit daripada kenangan manis weh serious aku syak lah kan makin aku tua ni makin banyak masalah yang buat aku jadi matang. cewah matang sangat. tapi ada lah jugak kenangan manis ahahahahahah weh aku rasa kenangan aku manis bila dgn geng geng kesayangan aku kat kelas 3usaha je. ehmmmmm entahlah tapi bila dgn diorng mesti aku lupa masalah aku. alin,izah,syafiqah,mus and nadrah. dorg je tahu bila aku marah. dorg dengar semua masalah aku. kalau dalam kelas selalu belajar sama sama. lepak sesama. lagi2 kalau mus bawak camera. fuh camwhore habis weh ! hahaha. rindu sangat kat korang. tak sabar nk jumpa esok !

and kenangan kedua aku of course dgn ainin, balqis and wawa geng celcom aku. even aku dgn wawa tak serapat dulu but aku still sayang dia tau hahaha weh cinta kedua marilah kita rapat macam dulu. bila diingat balik wawa dulu yg pernah jadi pasangan aku sebelum ainin. weh wawa ingat tak kotnim dgn sanghyuk hahahaha rindu gila weh jadi pasangan paling bahagia time tu. kita spazz sesama pasal loji tu pergh. and ainin hahaha sorry lah sebeb beri harapan palsu dgn mengatakan ko cinta pertama. but serious lah weh aku sayang kau tau. so sila je anggap kau cinta pertama hahaha. sila beruntung jadi hati aku sbb aku beruntung jadi jantung pelepat pisang kau. maaf ler sbb aku pernah main curang curang ni dan kita pernah cerai dulu sobs terpaksa aku tinggalkan ego aku untuk pujuk kau. ewah kita rujuk kembali gituwww.

balqis huda. kakak. kawan. penasihat. penyokong. peminat. hahaha ewah fans no 1 aku ni weh mana kau menghilang manusia? rindu sngt nk dgr kau nasihat aku suruh siapkan hw. rindu sangat nak tgk kau perli typo aku hahahaha. kau lah yang mengubah aku untuk tk terlalu pentingkan kpop ni wuuu. lepastu aku ubah ainin cewah kita ni mmg teman sejati kan phew. weh balqis. pat ah kembali. rindu ah kat kau <3

dan lepastu ...... aku dah tak ingat apa lagi kenangan manis aku coretkan buat 2013


pasal aku dgn ainin cuma lakonan semata. kami mmg suka buat drama >////<


dan disini sebelum terlambat aku nak ucapkan selamat tahun baru dan moga tahun baru ini Allah akan tetap merahmati dan meredhai segala perjalanan hidup kita dan moga moga Allah meringankan beban dan masalah kita dan aku sangat berharap jalan penyelesaian untuk setiap masalah kita akan menjadi mudah :)

You Might Also Like

0 comments