jiwa

March 04, 2014


Assalamualaikum.

oh hahaa hai. dah lama dah weh aku biarkan blog ni bersarang fuh banyak betul habuk masa bersihkan tadi. yeeehaaaa dah pakai skins baru tau lawa tak lawa tak. k now macam takde kena mengena dgn tajuk. masa demi masa berlalu weh dah bulan tiga daaaaaaaaaahhh. kejapnya masa berlalu sobs. minggu depan dah exam tu yg paling sobs terbesar. cis.

ada lah haritu jiwa terseksa sbb pelajaran. ugh tak ku sangka ya hidup tingkatan 4 ni mencabar kemain ko aku yang tersiksa. then dapat satu aayt daripada yaya a.k.a mak alam maya aku mmg nangis jiwa tersentap deep segala hamik ko ayat dia "habis layak ke masuk kelas pandai kalau merungut macam ni" jujur aaaa air mata terus jatuh lepas baca ayat ni. kesedaran mula timbul dalam hati ni huks


kalau bolehlah mmg nak masa untuk tenangkan jiwa ni ha weh aku tunggu je cuti seminggu ni ya Allah moga moga aku jadi lebih tenang dan mudah untuk terima segala ilmu ilmu yg baru ni. otak ni entah kenapa taknak masuk lak subjek subjek killer ni. Insyaallah lepas ni akan segala jadi mudah <3 

oh ya aku baru buka pesbuk and tgk kak meera and manusia manusia lain tgh sibuk merancang #TIGGayoDaejun walaweh aku nk amik part tp masalahnya aku dah berkurun menyepi kat situ. so aku buat keputusan nak menyepi jadi penyokong dan pengundi je lah wahahaha. ok lah bai! wassalam ~~

You Might Also Like

0 comments