update

March 23, 2014


Assalamualaikum. holla ! i'm back. lol hahaha aku rasa dua tiga menjak ni aku mmg takde minat ah nak menaip panjang2 dalam blog lol. maaf lah kan kalau dah malas tu memang susah nak jadi kan rajin. tapi sebab sebenarnya otak aku beku nk bercerita apa hem.

oh yaaaaaaaaaaaa. sekarang tengah cuti laaaa wuhooooooooo aku tak kisah lah hw banyak mana ke apa tapi cuti woih cuti its mean tak yah gi sekolah tk yh ngadap apa yang aku mmg taknak ngadap. i'm free for a week /depa tangan menghirup udara/. aku ada masalah menyampah dengan semua bende sekarang ni. jadi sila hati hati.
baru baru ni kan...........


aku berdebat dengan someone. well actually isi penting dalam perdebatan bingai ni takdelah penting mana but mendalam. start with bila dia ttiba kata "kau cerita kat aku pasal kawan kau, macam dorg tu makwe kau kan?" ok. aku pun tak tahu dari celah mana cara aku bercerita tu mcm aku ni seorang pakwe like........ WHAT. heol simpang lah doh aku perempuan kot beragak lah mulut nak kata macam tu. and ttiba dia mcm tambah "kau tgk lah diri kau, dgn baca buku fixi kau tak rasa hidup kau ni bosan ke?" first off all aku mmg tahu hidup aku bosan. but...... hey i don't give any damn of what people think about me ?! who are you to judge me ? to judge my life? duh /tolak keyboard/ bukan apa nak emo ttiba sedangkan korg rasa mcm tk perlu emo pun. tapi aku teringat ayat dia "kau ni macam lesbian" /mencarut/. hanya sebab aku baca buku pasal kehidupan LESBIAN ke?!!!!! ya Allah aku tak fahamlah kenapa manusia ni punya pemikiran cetek tahap ............. -_- 

and yknow what i'm asking ?! "kau nak aku ada boyfriend ke? kau tahu kan mcm mana aku penat dan fedup" and she's telling me about all her stories with her ex and with her bf. I DONT WANT TO KNOW BECAUSE IM NOT YOU. tapi apahal entah ego aku menahan untuk aku bercakap. jadi aku diamkan dan dengar. walaupun hati tengah panas. aku tahu kalau aku blah dia akan cakap aku biadap. like duh /tolak keyboard lagi/ . aku bukan apa, aku tak harap orang nak faham dunia aku. tapi pls tak payah nak komen atau kritik atau apabendelah mcm mana aku hidup. im still 16 and i dont give a f about love -.- aku faham dia risau yang aku ni mcm tak suka lelaki sbb tgk lelaki pun mcm tengok patung. look. im not you as i remind again. 

ok wahahahaha aku puas dah luah kat sini. aku tak suka menulis. jadi biarlah aku menaip hahaha duh whatever. /tekan titik/

You Might Also Like

0 comments