hobi

April 03, 2014


Assalamualaikum. hai kembali lagi aku disini /lambai/ tak tahu sebenarnya nak cerita apa. tup tup dah letak tajuk "hobi" tah pahape kan haaaaa. hahaha ok lah jom cerita pasal hobi memandangkan aku ni kan mmg kuno sikit pasal hobi. orang tanya hobi apa ? "membaca" puii.

tapi tak tipu lah mmg aku suka membaca. heh. tapi paling suka laaaaaa tidur. /senyum sampai telinga/ hahahaha ok lah. tadi ada org tanya hobi dengan cita-cita. aku tak tahulah nak cerita cane tapi mostly hobi ni ada kaitan gak dgn cita cita. oh i mean hobi yang berguna okay. bukan hobi yang mengarut. hahahaha dah kalau hobi tidur takkan ada cita cita kot haa i mean kalau hobi yang kita buat something yang kita mahir. weh of course ah bende yang boeh mencerahkan masa depan. hesh.

ni nak masuk sikit bab cita cita. tak tipu neh aku mmg tak de cita cita lagi walaupun tengah belajar akaun. bila orang tanya nak jadi akauntan ke? diam. habistu kenapa belajar akaun? geleng kepala. hadoh masalah tau aku ni. maybe sebab baru bulan 4 kot tu yang tak nampak apa apa bila belajar akaun ni. hahahaha dengan dapat markah mcm............ mmg gelap habis.


tapi dari dulu smpi sekarang impian nak jadi photographer. heh. WEH TAK TIPU NI SERIOUS. okaylah kan saja capslock padahal korang tak cakap apa pun /sengih/ tapi kalau setakat amik gambar pakai phone je mmg mcm kecik je lubang nak intai masa depan. insyaallah lah kan kalau usaha dapat lah tu. tapi kalau nak ngaku tu cita cita kang kena kecam dah kenapa study akaun eish kalau ada subjek photography kat sekolah dah lama aku belajar. ni pun belajar ikut result pmr. dah layak amik tu amik. usaha semua tu lain cerita. kalau dah terima mestilah ada impian nak berjaya, ye dak?

apa guna belajar tapi pasrah dgn redha dgn apa yang bakal jadi. baik duduk rumah takyah sekolah. haaaa deep tak. cewah aku ni dulu kemain kecoh stress. hahaha Alhamdulillah weh dengan usaha cakap aku suka subjek ni Allah lapangkan dada untuk terima subjek ni. cuma.. em... fizik dgn kimia tu em.... kita tengoklah camne hahahahah next month dah mid-year lah fuh /lap peluh konon lari 1km/

okaylah tu je nak cite. tak de apa tkde point pun. tapi kalau ada point ha amek lah buat teladan. aku ni cuma manusia yang comel lagikan biasa. haip comel okay. but more to macho laaaaaaaa /senyum senget/

You Might Also Like

0 comments