#ramadhan

June 29, 2014


Assalamualaikum. helllloooooo. ahahah di kesempatan ini, gua ingin mengucapkan Salam Ramadhan !!!! walaupun dah berbuka kan eheh kesah pulak aku lah kan. okay tu je nak ucap hoho

sebenarnya------ aku nak cerita pasal bende lain.... tapi sejak dua menjak bermenjak menjak ni mmg takde cerita yang dapat aku kongsikan bersama. okay maksud aku cerita yang ada motivasi dan pengajaran.... mungkin ada kot. tapi aku lupa ( -_-)''
okaylah jom cerita pasal perangai aku. perangai aku.... ya lah perangai aku ni yang bosan ni. lol

ni cerita mesti best punya. tapi sebenarnya tak. okay macam ni. buat pengetahuan yang tak tahu aku ni jenis suka baca buku jenis thriller bercampur horror like wuuuu ~.~ then pada suatu hari.................................................. aku yang bengap dan bosan pun bawa buku yang ahahahaha mmg dilarang like... takdelah dilarang sangat dekat skolah tapi mungkin sbb tajuk buku tu yang nampak mcm dilarang sbb bila org tengok je buku tu diorg jadi mcm....... "apasal kau baca buku mcm ni" dan ya.. kalau dah bawa gi sekolah sah sah ler kena rampas kan T.T tau tak betapa hancurnya hati ini dah ler time tu exam sejarah........ sedih gila okay sampai takde mood nak baca buku buku yang lain sampai novel yang plastik dia aku tak cabut lagi aku bagi orang..... nampak tak betapa patahnya hati aku. okay tu je nak luahkan perasaan sbb sampai skang aku masih tak dpt terima kenyataan yang aku ni penakut nak mintak balik buku tu. kalau dikira kira dah sebulan dah berlalu ~~~~~

tu je cerita yang membosankan daripada aku. ha ha adios

You Might Also Like

0 comments