upside and down

December 17, 2015



Assalamualaikum w.b.t

So,
for this few days dah bermacam cara aku cari nak tukar gaya blog ni tapi hampeh aaaahhhhhhhhh. rasa nak nangis sbb template yang lama tu dah rosak and i dont feel like want to repair it lol so i just used this back. rasa nak nangis sebab makin lifeless diri ni. entah bila weh nak ada tujuan hidup ni ha tengok aku melalut bende lain. tah biarlah aku tengah serabut ni sbb sekarang cepat rasa ngantuk. ingatkan dah habis spm ni rasa ringan sikit tapi makin berat je aku rasa. dulu takde ah rasa ngantuk yang melampau. tapi sejak beberapa hari ni even dah tidur petang mata aku dah berat. entah lah penat kenapa. kepala pun asyik pening je. nak buat checkup pun mmg tak ah kang ada kata aku buang masa je yelah dah luaran nampak sihat en. ha ha apalah nasib

entahlah aku pun dak tahu nak nyembang apa lagi. bye

You Might Also Like

0 comments