Sedor

March 22, 2016




Assalamualaikum w.b.t

bagi yang selalu bukak blog aku ni ingat tak aku buat entry pasal laki dan perempuan ni kawan biasa apa semua ni hmmm papeje. so baru baru ni aku tersedar. ceh. masa buat entry tu everything was fine. but not anymore. i lost them. i mean i didnt do anything though. they just leave me terkapai kapai like whatever.

bukan apa. entahlah. aku ada dua kawan actually. satu pergi bersebab. satu lagi pergi tak bersebab just like 'him'. aku paham yang sorg tu sbb yelah mungkin itu je caranya untuk dia sendiri sedar dia buat salah. tapi betul apa aku buat 'friendzone' treatment sebab dia sendiri kot yang tolak aku dulu ? so yeah 1:1 ahahahaha tapi mungkin dia sedar kot yang kitaorng dua mmg taleh bersama. sebab yeah i said it boleh jadi kawan tapi kena ada batas. aku yang dah tawar hati ni mmg tak ah nak bagi peluang lain. you broke my heart but i still can handle it. but not anymore ah now aku pun masih takleh lupa kau so aku delete jelah everything about you. (papeje yang baca dulu kata aku mcm-mcm i didnt know it would turned out to be like this lepas dah jaga batas pe semua. not my fault okay?)

yang sekoq lagi ni ha aku tak paham. maybe yang dia call akhir bulan tu dia nak bagi hint yang kitorng patut stop contact kot? ye ah lagipun masa dia call pun aku awkward sbb dah lama tak nyembang pakai suara so perbualan tu pendek like pendek gila. then after that terus boooommmmm nothing happen. memasing diam. mungkin ego and whatever lantak kau lah aku malas nak pikir (tapi pikir gak ye tahu papeje)

so apa yang aku sedar? ye aku sedar yang laki dengan perempuan ko tahan takan mana pun mmg takleh nak jadi kawan baik. bekos mmg dah lumrah susah nak jadi kawan baik melainkan memasing dah ada pasangan memasing and just kawan untuk kau nyembang bende penting je. bukan bende bende bodoh like takde pekdah ha susah nanti...... ntah papeje.


aku buat cite tu. baca ah huhuhuhu link di sidebar huhuhu komen ler

You Might Also Like

0 comments