Tutor

April 01, 2016









Assalamualaikum w.b.t

hai korang. yeah finally new update. okay ingat tak aku pernah merungut taknak kerja ke apa malas nak kisah ah papeje semua tu hahaha. actually aku tak anggap pun bende tu kerja. sebab kawan aku suruh ngajor dia math since tahun ni dia spm. memula tu ada ah dia kata "mak aku bayor kau" serius cakap siapa tak excited but i dont expect anything pun because every week ngajor dia rasa mcm ngajor membe membe yg dalam kesusahan lama-lama mmg tak pikir pun pasal bayaran. sebab masa tu mcm ikhlas ah (gitewwwww) ttiba semalam kelas nak nak pulak dah akhir bulan mak dia hulur sampul duit dia kata buat belanja. aku pun masa tu tgh ngajor maca "ehhhh" muka aku takyah cakap bersalah + malu. sebab dari kecik mak tak ngajor terima pemberian duit mcm tu je sbb masatu mmg tak terpikir gila mak dia betul betul nak bayar. makcik tu lak sengih ckp "eh takpe amik jee". aku pun dengan segan sambut lah smbil cakap terima kasih pastu letak tepi sebab tgh ngajor kan (kehkehkeh)

pastu dah nak balik tu membe aku mcm "takyah ah belanja ko soopong cukup dah duit tu" sekali lagi muka aku mcm terperanjat beruk like apa bende minah ni repek. sebab aku tau lah harga nak makan soopong at least ko kena sedia banyak (lagi satu ktorng dah buat kira-kira dah berapa kena spent nak makan situ) so masa tu aku agak mak dia hulur dalam berapa je nak pikir apa. aku budak 18 pastu org ckp buat belanja. uknow duit buat belanja. pastu minah tu suruh check berapa. masa tu rasa nak gugur jantung pest time rasanya pegang duit gaji. gila gaji kot!!!! ajar math je. tapi rezeki Allah mana yang aku nak menolak kan. pastu dgn rasa bersalah terus aku warning membe aku "ko kalau takde improve dalam math ko siap!" 

May Allah bless the entire family huhuw.

 yg pasti semalam abang dia nampak aku dalam keadaan yang menyedihkan smpi aku taknak dah jumpa abang dia ah papeje!!!!!!




You Might Also Like

2 comments

  1. waaaaa it's good thing la you become tutor XD ajar member, kira selesa lah :D

    ReplyDelete
  2. @faten.banana yaaa ikr! Thankyou for the support btw :DD

    ReplyDelete