Life

April 12, 2017




Assalamualaikum w.b.t

hi! i'm back. dah sebulan dah tak menaip macam ni. selama ni asyik taip assignment je hhahaha nampak tak baru je sem1 dah bosan dgn assignment. tak tahulah nak cakap bila masuk u ni aku banyak belajar ke tak. sebab entahlah, tapi aku perasa jugak yang aku ada lah dah banyak berubah daripada dulu. means my perangai, attitude and how im interact with people. lol.

pasal cinta. idk. tapi aku rasa kalau kes cinta cinta ni perangai aku dari dulu tk berubah. kalau dah aim sorg ni. kau letak lah dia tgh buat taik depan aku pun aku ttp pilih dia. unless.... bende tu tak boleh dimaafkan. AISH ENTAHLAH aku tak nak pun nak suka sesiapa but i do feel bad if he feel bad. i do feel happy if he is happy. and i do 'like' him. sebenarnyakan apa yang aku sedar bila suka orang ni kan, aku sedar yang tak mudah kita nak buang perasaan ni jauh jauh walaupun banyak dah cara kau buat. tapi masalahnya! apa yang aku nak buat semua tak menjadi. lagi aku nak jauh lagi dekat dia datang. lagi aku taknak lagi nak jadinya. lagi aku nak benci makin suka pulak. ey tolonglah sedar diri nabiha! dia bukan untuk kau!!

ha nampak kan dah melalut. aku pun tk tahu apa yang aku cuba nak sampaikan. ttiba rasa macam nak luah semua bende tapi tulah, blog ni dah jadi macam umum dah, kan tak memasal jadi lain. maksud umum tu kalau orang search nama aku kat internet mmg keluar mende alah ni dulu lol. so orang akan tahu ni lah blog aku her. so nak cite banyak pun takleh sbb pernah jadi. hahahaha jadi apa? biarlah rahsia.

oh ya ahad ni dah last paper. lepastu aku cuti 5 bulan. lima bulan beb apa lah yang aku nak buat. yang pasti mak dah paksa aku kerja la apa lagi. tapi nak kerja apa T_T okay tu jelah aku nak bagitahu. adios! kalau ada massa aku sembang lagi walaupun takde orang yang baca heuheuheu.

blogger dah add new template lol ke aku je yang baru tahu. so aku try la one of them. quite nice la gak. apa korang rasa?

You Might Also Like

0 comments