Contest | Saya sayang kamu, Sahabatku !

December 08, 2012



mohon click untuk join.

okay aku join segmen ni sbb nampak menarik. seriously segmen mmg menarik. that why aku join. oh ya dia cuma suruh pilih sorg je sahat baik. maaflah kalau yg tk terpilih. tolong jangan terasa. haha






1. Nama Anda dan sabahat.
- me : Nurul Nabiha 
- sahabat : Nurainna Fatiha

2.Ceritakan serba sedikit mengenai sahabat anda.
- Ainna ni actually tak banyak cakap. tapi bila ajak sembang. hahaha best gila sembang dgn dia. ktorng kenal tak lama, baru 2 tahun but rasa mcm dh bertahun tahun. Ainna baik, bila dia gelak nampak comel. oh ya dia tinggi ;_; haha. dia jugak senang di ajak berbincang. dia pandai nasihat org. best kalau dpt motivation daripada dia. Ainna ni susah nk menangis tk pernah tgk dia kelaurkan air mata dia. dia senang gelak. so buatlah lawak. hahaha. 

3.Mengapa anda sayang dia?
- okay. aku suka nak jawab. haha. aku sayang dia sebab... dia jenis cepat faham apa masalah aku. and dia akan tolong aku kalau aku ada masalah. dia baik. yea aku dh terangkan. dia seroang kawan yg memahami. that why aku sayang dia :') yeah kitaorng mmg pernah bergaduh. tipulah tk pernha gaduh kan? tapi itu bukan halangan untuk kitaorng terus putus kawan. Ainna jugak yang sellau buat aku happy kalau aku tgh bad mood. walaupun sekolah dh cuti, tpi kitorgn still berhubung melalui social network smpi ada org jealous dgn persahabatan kitorang :'D lihat betapanya bahagianya kami bersama. hahaha ^.^ mungkin kalau Ainna ada masalah aku tk boleh nk tolong selelsaikan tapi aku akan tetap ada kt sisi dia mcm mana dia ttp ada kt sisi aku selama ni. Ainna. aku sayang kau sahabat 


already done with this segmen. sekali aku mohon maaf siapa yg tk terpilih tu. terasa terasa kat sini amatlah tk perlu. okay? kalau ada segmen bestfriend. aku masukkan korg semua :* 



You Might Also Like

0 comments