Industri Hiburan Malaysia

December 17, 2012


Finn so cute *o*

Assalamualaikum.

oh oh ya ~.~ semalam aku baru smpi KL lepas duduk Perak selama tiga hari dua malam. k sekejapnyaaaaaaaaaaaaaaa ToT hahaha. lol actually, mak aku yg drive sbb ayah aku terlibat dgn tamat latihan dkt PD tu. alah yg masuk tv tu ~.~ bangga okay muka abah kita masuk tv. lol. okay berbalik. haha. then time dh nk smpi tu. lalulah dgn tmpt yg ~.~ err. k kemalangan tu. aku dh nmpk dh tmpt kemalangan tu so aku diam je, malas nk mengingati sejarah lama. tetiba adik aku "diorng tknk baiki ke tiang tu" haha terus aku dgn maku marah marah dia dlm kereta tu. mulut diaaaaaaaaaaa. semua orgn klupa dia yg ingat ingat. pui punya adik.

then dah smpi Trolak tu. aku terus makan tanpa menghiraukan mnusia sekeliling. ewah aku lapar ToT hahaha. deme kata "wah siap bawak tapau" lol makanan tengahari aku yg tak habis. hahahaha. cousin aku yg lain semua buat kerja. wah aku kesah hape. lol. aku tk thu kenapa aku cerita ni -.-' haha keh. actually hari ahad tu nk buat kenduri arwah untuk arwah tokwan. aku blik kampung main dgn bayi yg berumur tiga bulan dua dua comel. okay aku cepat geram dgn pipi baby >.<


okay berbalik ke tajuk asal. hahaha. ada manusia yg tanya aku kat ask.fm "apa pendapat awak tntg industri hiburan malaysia" seriously, lepas dpt jawapan ni aku terus rasa mcm aku nk kena jawab kat blog ni sbb..... AKU TAK KENAL PUN APA ITU INDUSTRI HIBURAN? adakah yg lakonan tu? penyanyi tu? wah wah wah yeke? ke yg campur semua tu? oh naifnya aku. sesungguhnya aku tk amik kisah tntg industri hiburan semua ni. korea ke? indon ke? china ke? malaysia ke? oh sedih.

tapi kalau betullah Industri Hiburan Malaysia ni sebenarnya pasal drama movie dan nyanyian ni. pendpaat aku simple. diorng bagus. okay. ada kelebihan. yeay bagus tk dpt dinafikan. ada yg bagus ada yg tak. lain dariapda yg lain. eys lain drpd industri yg dekat luar negara tu. yg dekat luar negara tu pun ada kelebihan masing masing. kita pun ada kelebihan masing masing. tak bermakna aku minat kpop aku tk pernah sokong industri negara sendiri. tak. aku sokong je. aku dengar je lagu lagu rog kita. aku tgk je movie org org kita. aku tgk okay. aku dengar okay. aku sokong (Y)

so that's all. bai

You Might Also Like

0 comments