Photoshop

December 01, 2012


Assalamualaikum n Hai.

hello, dah masuk december kan? haha memikirkan negara org bakal dihujani salji untunglah~. haha k stop biha stop. tak sangka kan? dah habis bulan dah. lagi satu bulan aku akan pakai baju skolah balik dan akan menjadi pelajar tingkatan tiga ;A; seram yang amat ;A; serius ;A;

okay back to the main topic. Photoshop actually aku tkde bende nk membebel, so aku.. haha abaikan. aku mula kenal Photoshop dripd Kak Nana ofkoss, sejak nmpk poster dia.. aku jadi tertarik menarik kau mmg fuhh! haha. so aku pun gedik gedik nk try. ok tipu. aku kenal Photoshop sejak tgk Star King /baru teringat/ aku pun pelik macam mana photoshop boleh edit gmbr buang kedut lah. jerawat lah. sebb aku godek hbis photoshop tu masa mula mendownload. rupanya kena download jugak bende bende tu semua. so aku malas *O*

haha aku bukan apa, aku dh ada website untuk itu semua /terbongkar rahsia ;A;/ tapi .. aku ada pikir jugak, kalau tkde internet macam mana? macam mana? hahahahahahahahaha aku tk perlu ikir pun sbb aku tk perlu guna pun bende tu -.-'

weh seriously aku bosan. tk byk aku thu pasal Photoshop actelli. lol tahu macam tu je. skill aku buat poster pun dh hancur lebur dah. siapa bakar? aku pun tk thu. haha ._.

#DecemberWish hope tk jadi macam bulan bulan yang lepas.

You Might Also Like

0 comments