Dah setahun *cries*

July 27, 2013

cr; to kak hara

Assalamualaikum

holla. aku kembali kejap (je) mengupdate entry baru wkwkwk. rindu gila dekat blog ni walaweh. hahaha. takpe nanti aku tukar baju blog ni hm. so nampak tak gambar kat atas tu? oh yeah. entry ada unsur kpop sikit. SIKIT JE. yang ak suka boleh keluar. bye zzz

harini 27.7.2013 dah setahun dah aku bersama TIG *cries kalau nak flashback kenangan dengan #TeamInspiritGila memang banyak. huwaaaa. rasa nak nangis bila teringat kenangan lalu. hohoho. ya ya seperti yang tak semua tahu aku masuk group to memang dah genap 12 bulan. walaweh time join tu hanya berapa kerat je dalam tu. tak sampai 50. aku masuk pun sbb time tu aku nampak kak meera promote. hahaha. tak tahu pulak aku dah lama follow kak meera kat twitter. so mmg muka tak malu gila mintak request nk join. dah lah aku tak kenal sesiapa. lol. then aku pun main post je pasal infinite. hahahha. tak lama lepas tu dapat kawan baru. mmg ramai ! best gila !

then...... sampailah satu kejadian. hahahaha. aku yang menyuarakan ketidak puas hatian dekat twitter. lepastu geng geng aku semua serbu ikut join dorg pun tak puas hati sebenarnya lol ok. then ktorng dah mcm buat meeting je kat twitter tu padahal public lol. then sampai satu tahap kak Ara terus post. pergh. semua macam lega. then diikuti aku, ainin ,wawa dgn balqis huda. mmglah ada sedikit gaduh lol. hm tapi aku matang takpe *statement mintak kaki gila ok

then ttiba ainin hantar chat kat aku. kak meera panggil dia. hahahaha. lepastu terus ktorng buat chat group. macam macam lol ainin cite. aku dengan wawa watlek tak kena panggil. ainin dengan balqis je hohoho. tapi still kak meera tahu aku pun join buat hal nak marah orang tak tentu pasal. huhu T_T then malam tu tetiba tercipta satu group GENG CELCOM walaweh. kebetulan aku,wawa,ainin dengan balqis pakai celcom. hahahaha time tu mmg dah rapat gila bapak kau sayang dengan diorng. setiap hari meroyan dekat twitter. 

oh ada kenangan lain. macam balqis dgn wawa buat drama dekat twitter sampai naik trending nama kat tl aku. pergh. time tu kot aku kenal wawa. ha yelah. mmg gempak gila drama tu smpi terbawak bawak dekat group. 

then kejadian #TeamInspiritGila trending dekat twitter. semua pakat hilang dekat twitter masuk group buat meeting. Siapa suka nama group masuk trending, dibuatnya kena bash. mmg kena pun. lol. then lepas tu mmg berjemaah lah yang mintak nak join. and sejak tu aku mcm tak aktif dekat TIG. actually ada cerita lain. aku malas nak ungkit. 

and semalam. ada drama lagi. lol Kak Hara dengan Kak meera gaduh besar. lol. actually aku tak tahu cerita. Ainin yang cerita. terus aku on facebook. mmg macam..... WOW. k.... gaduh sebab kak hara spam pinkfinite. then tetiba pasal gila kuasa. hormat senior lah entah lah mmg gempak hahahah. tetiba dah malam sikit tu. wawa suruh aku tgk balik group. tgk header dah tukar kepada gambar yang kat atas tu. then post kak hara. aku baca and ............................................. ok i have been trolled. mmg time tu rasa nak nangis pun ada. sebab masa dorg gaduh tu aku fikir berpuluh kali. kak meera dgn kak hara bukan rapat gila ke. smpi time kak hara sakit kak meera datang melawat segala. and aku pun mcm terkedu. lahhhhhh sakit hati pun ada kena trolled macam tu T_T

rupanya sempena #TIG1stAnniversary. haih dah setahun rupanya. mmg best lah kenangan dengan TIG ni. aku mmg tak boleh nak lupalah *cries

btw, hey Team Inspirit Gila. ni nak ucapkan happy 1st Anniversary ;__; aku sayang gila dekat korang. walaweh aku mmg tak pemes dalam group tu sebab aku jarang post kat situ. and lately aku pun jarang spam pasal abe finite kita. hehe orang nak trial oi. hm takpe nnti akhir tahun kita spam lagi lah hohoho. aku takkan lupa persahabatan yang kita jalinkan selama kita bersama-sama menempuh segala cabaran *pergh ayat bersama. akhir kata ILOVEYOU guys. 



You Might Also Like

0 comments