Pernah tak...

July 06, 2013


Assalamualaikum

hai n hai i'm back with new entry. oh yeah saya mmg tak sedar diri padahal lagi dua minggu nak trial ho ho ho. oh ya aku tak tahu nak buat entry apa actually. lol gambar kat atas rasa tersentuh bila tgk balik. entah lah tapi rasa mcm...

pernah tak mengimbau balik kenangan lama di mana kita tak pernah nak kenal apa itu masalah?
pernah tak rasa macam nak balik ke zaman dulu dimana kita tak pernah nak menangis kerana masalah.
pernah tak rasa mcm dunia ni tak adil
pernah tak kita rasa mcm semua orang salah. kita je yang betul
pernah tak rasa mcm taknak jadi remaja? dewasa?
pernah tak terfikir yang semua orang tengah benci kan kita
pernah tak kita rasa mcm tak nak pikul sebarang masalah
pernah tak duduk sorang sorang tengok langit dan tanya pada diri sendiri "siapa aku sebenarnya?" "kenapa ada orang benci aku" "apa salah aku" "kenapa aku jadi macam ni"

tipulah tak pernah ada orang rasa semua bende. tipu tipu. haha. aku sendiri tengah rasa sekarang. rasa berat sangat. berat yang teramat masalah ni. banyak mana aku hadapi masalah aku. mesti ada je masalah lain yang datang. Ya Allah kenapa berat sangat ujian mu ya Allah.

aku tak tahu dah apa aku merepek. lol bye

You Might Also Like

0 comments