Study

July 20, 2013


Assalamualaikum

holla! i'm back with new entry. hahaha. dah 10 hari puasa dah huhu. tahniah ler yang penuh 10 hari tu. yang tak penuh tu. takpe gua faham. gua faham buat perempuan jelah woi. haha lelaki tu taknak faham pun :p okay now back. ini entry sesuai dan khas ah buat 98's liner. pergh poyo gila ayat padahal mcm tak poyo pun ok abaikan.

dengan tajuk tu tahu dah ah aku nak cakap pasal apa en. ahaha ofkoss. 25 haribulan ni duuuh. oh wait. ada sekolah yang amik 22/7. korang semua dah buat persediaan rapi ke belum ni? yang dah tu aku tak tahu nak cakap apa tapi tahniah ler sebab dah sedia. cewah ayat. ye ah aku ni nak sedia? pergh simpang. tak pernah bersedia pun. apa nak jadilah dengan aku ni hesh ~.~ trial ni pun aku tak target sangat. tapi yang aku target tu mmg aku target betul betul. dengan usaha, doa dan tawakal dan izin Allah. Inshaallah boleh ! :)

"study while others are sleeping, work while others are loafing, prepare while others are playing and dream while others are wishing" -William A. Ward

jap nak out sikit dari topik. actually masuk harini aku dah 8 hari demam. demam yang panas dalam tu. masa mula mula tu mmg lah selsema batuk muintah semua. tapi sekarang just sukar nak bernafas dengan betul. orang cakap denggi. oranglah cakap. hahaha lagipun ruam kat tangan aku ni baru sikit je naik. lek luuuuu dah gi jumpa doktor dah lah. amik darah dah pun. doktor marah air dalam badan sikit. hahaha. ok. aku memang kurang gemar nak minum air lah --' dunno wai. dun ask me.

agak terseksa jugak ler nafas ni panas. tak selesa nak belajar aku. last last depe cakap tak yah belajar sangat. buat revision je. bagi ingat balik. kalau baca tak masuk tak guna. haha. dah ler awok tu sakit tak payah nak paksa otak terima ilmu. nanti otak cramp tak ke gila. ok ni aku ubah sikit tapi sama je point. wkwkwk sweet je makhluk Allah tu hantar mesej kat aku.

oh dahlah. macam tak berpaedah je kome semua baca entry merapu aku. hahaha and again hwaiting batch 98's ! trial next week wooohooooo. hahaha do the best. ingat Allah selalu ada untuk korang meminta. banyaklah beribadat kepadaNya. Inshaallah kita akan dapat balik dengan apa yang kita usahakan. Amen.


xoxoexo

You Might Also Like

0 comments