Mei

May 06, 2016






Assalamualaikum w.b.t

sekarang bulan mei dah en? dah bulan mei weh. its freaking MAYYYYYY. ye keputusan upu dah nak dekat. haraplah dapat ok people. well actually aku dapat tawaran pi form 6 which is stpm lah wey padia lagi. kalau ikutkan dua hari lepas dah kena daftar. tapi menengokkan tawaran subjek dan tempat belajaq tu mmg aku tak berkenan aku putuskan untuk tunggu upu ja tanpa buat apa apa. kebanyakan membe ada je pi form 6 tp kalau dpt upu blah zh sebab bosan depa kata. tapi tu depa ah bukan aku. takde kerja lah wey nak bangun awai pepagi pi sekolah malas akuuuuu. 

btw sekarang aku tengah gila drama danddara ( ni bahasa korea dia kakakaka tajuk dia entertainer) hangpa pi lah google sendiri pastu tengok tau bekos ni bukan ordinary love story punya bekos sbs kan depan skrg mmg buat drama pakai real life punya (aku ckp ni bekos aku mmg tk layan mana drama kbs mbc tvn ke apa dia padahal depa pun sama je hehe) tapi sebab aku masih takleh move on dgn drama terbitan sbs which is pinocchio, god's gift, remember and ada lagi ah aku lupa. aku mmg suka layan drama yg tak banyak sangat scene bercinta ni sebab rimas ah complicated dia takleh bawak bincang. aku cakap pasal aku okay takyah nak butthurt ttiba kat sini. blog aku kot mesti ah aku cita pasal diri aku.

kk raklu pape roger (im wide awake btw)

You Might Also Like

0 comments