Menyendiri

July 24, 2016



Assalamualaikum w.b.t

i dont know what have gotten into me these days. well yeah when this feelings come. i will just think "oh it's come again" this kind of feeling didn't come too often like before and i thought maybe my stress has been gone. but no. i'm wrong.

ugh bende ni bukannya besar sangat tapi yeah bila perasaan ni datang aku mula jadi emo. aku mula salahkan orang . aku mula salahkan situasi. aku mula ketepikan perasaan orang and do my own stuff. padahal tak. aku rasa aku buat bende yang tak kacau orang tapi sebenarnya aku takut orang pergi. aku takut orang patah balik atau terus berjalan tanpa berhenti. tapi aku tak suka orang masuk campur. tapi aku taknak dorng pergi. aku nak dorang ada bila aku perlu tapi aku nak dorang pergi bila aku rasa aku taknak. don't trust me because i don't trust myself either.

aku dalam fasa tengah sakit hati dengan semua yang jadi kat aku dulu. dulu. yes dulu. bila aku mula mula tahu apa itu sakitnya dugaan terima orang baru dalam hidup. you know that kind of trust issues bila kau terima dia jadi kawan kau, tapi end up dia tikam belakang. sampaikan sesiapa je yang datang kat aku sekarang aku fikir one day dia akan jadi macam diorang jugak so what for untuk kau percaya dia. sebab rahsia kau dah bukan lagi rahsia. tapi pelik lah jugak kan. aku meluah sebab nak orang dengar bukan nak orang selesaikan masalah aku. because i don't even ask anyone to solve my own problem instead of asking them to advice me what should i do. tapi nape eh. hm serabut tau nak buat kawan baru ni. nak kenal orang dalam dalam lagi. sebab tu aku tak suka tanya lelebih kat orang baru ni sebab niat nak buat kawan tu takde. nak jadikan orang tempat aku hilang bosan tu ada. ha ha. i talk about real life people. bukan pasal kawan media sosial. dorang lain. cara aku kenal dorang lain. cara aku layan dorang lain.

jangan pelik sangat baca entry aku ni sebab memang dari dulu aku suka tulis bende mengarut dah berbelit sampai orang tak faham aku nak cakap apa sebenarnya. nak tahu kenapa? sebab lepas aku dah taip satu ayat and bila nak teruskan dengan ayat yang lain aku lupa aku tulis pasal apa tadi. tu yang kadang jadi out of topic because i don't even bother to stick into one topic till the end. suka cakap merepek. sebab aku memang takde pendirian. tu yang aku suka menyendiri.


You Might Also Like

0 comments