Masih Menganggur

July 31, 2016





Assalamualaikum w.b.t

hai guys am bacckkk with new entry with same segment which is membebel tahpape.... ahahah so yah tajuk still menganggur bekos mmg masih menganggur. smpi kesudah orang tak faham kenapa aku taknak kerja. sampai kesudah orang tak faham nape aku masih bermalas-malasan. nasib takde yang tanya nape tak sambung belajar lagi. aku karate kang sebab berbuih dah mulut bagitahu. tapi korang aku taknak ah bagitahu. hehe wekk. sebenarnya en tahun lepas aku berlagak gila tau mcm alah amik lesen motor kejap je...... guess what. aku buat esen since disember 2015 and smpi skrg tak dpt P lagi ahahahahahahahahaha yeah gelak dulu jom hahahahahahaha. bukan apa tak sangka orang penuh laik namati tu yg proses lambat nak nak pulak aku ada agen so papehal kena refer dia which is mmg noyink ah aku tak suka kerja bawah orang. means ada orang urus aku. orang lain. strangers. gituuuuu kalau leh nak mak ngan abah je yang buat tapi nak buat cane mak aku daftar tanpa berbincang ngan aku kot so rasa paleoootaaakk.

ekceli bulan 5 tuari buat dah JPJ tapi ko expect apa dari budak yang mmg dari dulu taknak amik lesen ofkoss kat titi tu aku gagal (dah cite kot) so haritu mak aku marah bila nak repeat jpj ni dah berbulan dah engko ni. aku kan noob so aku ingat agen tu dah siapkan apa bende semua but no.... gais no.... dia tak explain ke aku yang pekak ke apa dia suruh aku hantar lesen L aku yang renew kat dia baru dia boleh proses so bla bla aku repeat bulan 8 ni.......... dan aku masih rasa noyink nape lesen motor ni wajib amik hah...... (dari kecik suka nyusahkan orang ceni lah hidup tp aku ada lesen L pun bukan kemana bawak motor tu ke kedai je mampu. sebab takut dengan kereta banyak hurhurhur)

okaylah tu je nak membebel pasal aku masih membesarkan diri kat rumah. mmg besar..... bila lah nak kurus balik.... ok bye hahahaha


You Might Also Like

0 comments