Raya

July 14, 2016




Assalamualaikum w.b.t

eh dah seminggu raya laaaa!!! muehehehe lama gila tak update blog. yelah sebulan sekali je kan ada masa nak jenguk blog ni. kalau boleh setiap kali jenguk setiap kali tulah nak tukar header. tu je yang aku mampu hehe. nak edit blog dah pening pale otak. lagipun pakai laptop orang kot. eh lupa nak wish Selamat Hari Raya. tapi ada ke orang baca blog ni kehkehkehkeh. papehal pun sebenaqnya cheq ni tengah buat persiapan nak pindah rumah. dah kira 50% dah leh angkut barang. tapi bilik aku ni mcm takde bende yang terangkut je aku tgk ahahaha. yelah sebab mostly barang nak buang tu tak angkut pun. tapelah nanti dah siap pindah kemas semua aku tunjuk eh bilik baru cemana rupa. bilik lama pun cemana rupanya hehehehe.

yelah walaupun mcm takde je yang melawat sini aku tetap nak ucapkan Selamat Hari Raya gais banyak dak duit raya hampa dapat? aku kutip duit raya sampai raya ke-3 je do. pastu reput kat rumah kemas itu ini. so sesiapa nak bagi duit raya kat ai sudi-sudi ler jemput ai datang rumah uolls. hehe okay lah wassalam


bila tah nak update penyesalan tu -__-


You Might Also Like

0 comments