Kembali Beraksi ?

May 27, 2017



Assalamualaikum w.b.t

kembali beraksi? apakah itu? hahahaha takde apalah aku kembali dengan cerita pendek terbaru je. eh ehehe terpanggil pulak tetiba rasa nak menulis balik ni. 

aku dapat idea nak tulis cerita pendek ni masa aku dengar lagu yang tenang daripada anime-anime punya koleksi kat youtube. tak cari pun keluar sendiri kat recommended. entah cemana dapat idea ni pun aku sendiri tak tahu. mungkin dah lama ko ngidam nak tulis cerita macam ni. lol. takpelah korang lah judge sendiri. tajuk cerita pendek tu tak official pun aku tak tahu nak letak tajuk apa, aku harap kalau korang korang korang yang baca ni pastu terlintas kat otak nak letak apa sebagai tajuk cerita pendek aku ni tolonglah ye komen. tak dapat apa pun kalau tajuk korang tu dipilih. dapat kasih sayang aku je. dan aku yakin lepas korang baca tu mesti korang malas nak suggest pape. hahaha kk selamat membaca! ciao 

Rindu >

You Might Also Like

0 comments