Selamanya Harimau Malaya~

November 29, 2012


Assalamualaikum n Hai.

tujuan aku buat entry baru sebab... haha sudahlah setiap kali aku bukk blog aku muka myungsoo byk. uh aku begitu seram untuk menatap matanya yg mempunyai aura (?) haha smpi termimpi mimpi aku. okay tipu. aku tak pernah mimpi bias ToT

oh siapa tgk bola semalam? Malaysia lawan Lous. haha sep kita sama aku pun tak tengok. /pandang langit/ haha kesian kan aku? org dlm rumah ni lebih suka Masterchef drpd tgk bola. yeah even adik aku yg bergelar 'lelaki' lol. abah takde. so freedom sikit. muehehehe. apepun pengulas sukan di twitter terlalu ramai so aku tahu lah perkembangan bola (Y) 4-1 ! wow ! hebat gila Malaysia ! wa tabik do. haha.

actually bukan ini yg aku ._. nk ceritakan. eh? haha entahlah. tetiba tukar fikiran pulak smpi aku malas nk padam balik ayat pertama tu. eh? lol. dahlah aku tknk kotorkan blog aku. lol mesti korg dh dpt teka kan? eh dahlah haha ! XD

Selamanya~

You Might Also Like

0 comments