frust

January 17, 2013


Assalamualaikum

and hai. haha aku suka gila tarian special girl. lagi lagi part ni. lol disebabkan internet ni agak menguak dgn aku masa teaser ni kluar. so aku baru tgk. tergelak gelak aku tgk teaser dia. sumpah tak boleh tahan tgk muka dongwoo, mesti teringat ketawa dia. hahaha ok lol sabar :3

kali ni. apa yang aku cuba nak ceritakan. cewah, aku dah jarang update en en en ? hmmmm maaflah. haha k.  lol back to the topic Frust aku bukan apa. but aku frust duh duduk dalam kelas pandai. ergh serius, aku tak tahu nak cerita kat siapa lagi selain bekas cikgu math aku ;~; terima kasih cikgu kerana faham perasaan saya. ya Allah, kelas tu kena konker habis dgn budak cina. aku bukannak cakap semua budak cina jahat dengan aku. ada yang baik dengan aku. aku cuma tak suka cara diorng sembang. buat kelas tu macam mak bapak kau punya je. cakap jerit jerit. kepala hotak la weh. apa kau ingat kau duduk dalam hutan? setiap kali cikgu keluar. cikgu tak da. mulalah jadi zoo. sumpah. tadi aku dah hilang sabar terus aku menjerit suruh diam. and you know what. someone said in bahasa cina "kau bukan ketua kelas pun" and then semua gelak. eh macam bodoh tahu tak. aku tahu pun dari kawan aku yang tahu bahasa cina and ada budak cina tarik aku bagitahu. lol sayang awak peng teng :* 

idk why, but serious. aku sejak form1 tak pernah dapat kelas macam tu. oh serious. menyakitkan jantung sia perangai diorng semua. jangan sampai aku keluar perkataan mcb. 

sobs aku dah jauh merewang dah ni ;~; ya Allah permudahkan lah segala urusan aku ;_; 


nasib baik lepas habis sekolah aku pergi meeting qm. then senior semua sproting sporting. kitaorng gelak gelak je dalam stor sukan tu. aku gelak gelak dgn izah time pam bola. then merayau satu sekolah. gelak gelak dgn ainna, dengan sal, dengan syu and dengan cikgu syazana ;__; terus hilang semua stress aku lepas tu. thank guys ;~;

You Might Also Like

0 comments