PMR

January 08, 2013


Assalamualaikum.

well all people know that Malaysian student who are in form 3 or who are in fifteen years old have to take PMR examination. lewl. i hate it you all should know it. but, what can i do? hmmm. forget about my borken english. muahahaha.

stop it nabiha. it's look annoying. lol okay i stop. actually, aku nk cakap yg aku akan mula hiatus dari terus mengupdate entry dekat blog ni. yeah, aku nak kena study. bukan bermakna yg aku akan terus tak update entry. tak. aku akan but tak selalu dan bukan masa terdekat. aku sibuk dua tiga menjak ni. :/ kalau online pun dh tak sekerap dah kot. dua minggu je dapat honemoon dalam form 3 ni. minggu depan dah start macam macam >< minggu ni just start koko je. so okay la ~.~

that time aku tgh makan, alin tunjuk nametag dia. terus aku jeling alin. apakah motif dia nk tunjuk kat aku? errrr -_- k :/

You Might Also Like

0 comments