Sunday

January 13, 2013


Assalamualaikum.

Di pagi sabtu yang indah lagikan mulia ni, berilah aku kesempatan untuk menaip entry. padahal dah taip dah pun. muahahaha baikan lawak yang mmg tak lawak tu. err -_- haha k. semalam aku mimpi macam macam. asyik terjaga je. meyampah pulak aku ni kan. then sampai satu mimpi tu. aku mimpi yg aku tengah baca tweet yang ada kt timeline. and satu tweet tu, daripada lelaki ya. dia mengatakan "blog biha ni asyik pasal kawan je" actually, panjang lagi tau tweet dia, aku berusaha lah nak baca dalam mimpi tu, last last terjaga. sungguh sungguhhhhh lah ish !

haha so, kesimpulannya adakah betul dengan apa yang diperkatakan dalam mimpi tu? hmmm biarlah aku jawab disini yer. dah kalau bukan pasal kawan ;_; pasal siapa lagi aku nak cerita ;__; pasal boyfriend? aku mana ada ;__; pasal keluarga? cukuplah aku dibahan kat kampung ;___; haha okay itu lucu. so that's why if aku dah tkde idea sangat aku buat entry pasal kawan. it's fun right? well i know :3 

hmmm, tuje aku nak cakap. muahahaha. nak breakfast. ciao.

aku dah tkde hati untuk kau. hati kau pun kau dh amik balik. serious. aku dah penat dengan permainan kau. kau tahu aku rasa macam perempuan bodoh mengharap benda yang tak akan terjadi.

You Might Also Like

0 comments