Hai

January 05, 2013



Assalamualaikum.

haha hai. aku malas nk letak gambar. takde mood. lol sorylah tak buat entry baru. sejak kebelakangan ni aku dh takde masa nk menaip panjang panjang bercerita dengan korang. ceh ayat ! haha. sekolah dah pun berlalu tiga hari dan aku masih *mengeluh* Astargfirullah... aku pun tk tahu lah. hahaha aku nk cerita pasal sekolah je ni, walaupun aku ada masalah lain. haha aku dah malas nk kongsi. masalah aku yg ni tk pernah ada org nk buat aku tenang mahupun pujuk aku nasihat ke apa takde. yg ada cuma "hmmm biarlah" "biasalah tu.." "tk pyh nk fikir sangat" KAU PENRAH RASA KE APA YG AKU RASA? k stop nabiha stop.

hahaha actually masuk kelas 3USAHA ni. mmg mebacar lah katanya sbb bila cikgu masuk "berapa org?" "37" "okay.. so? 8A?" and kitoarng yg dalam kelas dah macam mayat hidup je dengar soalan tu. muka masing masing pucat nak jawab pun nk tknk. paling tk leh bla masa kelas english lah. th whole class say "no" and the teacher "hey don't you remeber that i say? when i ask you you must asnwer yes ! so 8A?" ;AAAAAA; semua nk taknak je bukak mulut. aku dgn muka terpaksa jawab yes perlahan. rasa mcm ada something yg tercekik je kt kerongkong aku time nk ckp yes tu. "y-e-yee-sss" sedih aku ;___; dahlah cara pembelajaran tahun ni ketara gila berubah. rasa nak nagis aku time cikgu math masuk terus bagi kertas soalan percubaan PMR. boleh bunuh diri aku kat situ bila lupa segala bagai formula.

kelas sains. uhm, 50-50 la. hahaha sebab cikgu form 1 aku. so kamceng sikit dgn dia. cuma form 3 ni kena serius lah sikit. kata kata senior, form 3 punya subjek ni mmg mencengkam sanubari. kau tk dpt pickup pergi duduk hospital koma jela. hahahaha xD but i'm still use word "study smart not study hard" bila diri ini dah jadi harapan keluarga takkan aku nak musnahkan. aku rasa aku kena buat jadual belajar + enjoy la. haha aku mana boleh nk honeymoon tahun ni. tsk sadis sungguh siut.

memandangkan jiwa aku ni tak boleh nk dilekang dek novel novel, susah jugaklah aku nk stop bila dengar je ada novel best best. haha minggu ni je dah tiga novel aku pinjam dari kawan. gila aku. hahaha and ad apulak org tnye "kau still ada masa eh nk baca bende tu?" dengan tenang dan poyo nya aku jawab "untung tak dihantar tusyen luar" cewahhhh. muka bengang kuasa berapa aku tak tahu yg bertanya tu. hahaha. aku bukan tknk dihantar tusyen luar. but but but mak yg tk bagi sbb dia tahu anak dia yg comel macam bayi ni macam mana perangainya. haha. tak pandai urus masa satu. pemalas satu. uhuk uhuk cukuplah sekadar bertemankan buku buku latihan. Insyallah berjaya. berusaha > doa > tawakal

azam tahun 2013 ni aku tk byk. cuma nk berjaya. aku mula mula ingat nk off phone je. tp mengingatkan kawan kawan tercinta yg mungkin akan call tnye about kerja seoklah jadual buku apa yg perlu ada, ras abersalah menyerbu diri. keh keh keh tak ke kauorang rasa aku ni seorang kawan yg baik lagikan comel dan bergaya? lol kedengaran sarkastik sungguh. 

sudahlah melayan tangan yg asyik nk taip ni. mmg tak habis. aku tk tahulah berapa byk typo entah yg muncul. ada ke tak perkataan yg tkde space. maklumlah laptop tinggal nk kena rebus ni ha. spacebar mintak kena hentuk je dgn aku -__- sudah sudah. aku nk bersiap pergi kenduri ni. cuci mata cari calon lagi. fuhh byk gila kerja aku tahun ni. ewah, main main je. sekali sekala nk enjoy bulan januari :D bye readers. Wassalam o/

aku dah tukar header. aku dh masukkan gmbr dlm entry. ni. ha ha ha edit balik. ceh. lewl. 

You Might Also Like

0 comments