tralala

January 11, 2013

Assalamualaikum.

tak payah buat muka terkejut, aku tk bubuh gmbr harini. haha saja. malas. aku tengah baring sekarang ni. so faham faham jelah tahap kemalasan aku ni kan? hahaha oh ya, esok sabtu *dancing* lol k. hahaha, idk what to think. idk what to say. idk what to do.... idk what am i typing -_-

lol today what am i going to talk about is lupa kawan well, istilah ni tk sepatutnya wujud. aku sememangnya tk suka perkataan ini. yeah aku di gelar seorang yg cepat lupa kawan agak mengkhinzir bukan yg tuduh tuduh tu? haha. well, aku tahu siapa aku. manusia yg tahu siapa aku pun tahu siapa aku. err peliknya bunyi ayat tu. haaa k abaikan.

apa yg aku rasa aku ni lah kan. apa yg aku rasa la. aku ni bukanlah sejenis robot yg boleh tegur semua orang bila jumpa. aku hanyalah seorang manusia. ya. kalau nak mengharapkan aku tegur dulu mmg taklah kot? sbb aku jenis tk suka tegur org dulu. kau jeling aku jeling. kau senyum aku senyum. itu aku. kau kena faham kau patut faham.

kau kena ubah diri kau

no. itu bukanlah nabiha, asyik nak kena ubah diri sedangkan... dah kira okayla perangai tu. dah itu mmg diri aku. tetiba aku nk berubah. tk ke org fikir aku ni gila nk tegur semua orang nak senyum dengan semua orang. haa? kau siapa nk suruh aku ubah diri aku?

and another thing, aku tk suka orang yg jenis macam... terlau petingkan kawan. no bukan tk bagus. but, err cara 'pentingkan' tu lain macam. u know. control kawan? yes i don't like it, seriously no. hak kita nak berkawan dengan siapa. am i right? kita tk boleh nk control kawan kita like weh jangan ah kawan dgn dia, kau tahu dia kutuk kutuk aku like macam..... erm, salah cara tu. you supposed to say wey kau kawan dia kan, cuba kau tanya dia apa masalah dia dgn aku, mana tahu boleh settle. this is what i'm thinking. we must to think positive. be a positive people. oh come on, we're still young . friends. hmmm, when we grow up later, we will meet more friend. and, untuk kawan yg ada kawan like suka 'menghasut' supaya jangan kawan dgn musuh dia. kita kena nasihat dgn cara elok, but kalau dia tk boleh terima jangan kita layan ketidakterimaan dia tu. kita cakap untuk kebaikan kau jugak. sampai bila nak jadi macam ni. tak semua org tau suka perangai yg macam ni mungkin ayat tu agak kasar. but someting like that la.. haha aku mmg ayat aku kasar. pergh. pedass je ayat aku ni. cewah.

itu cuma pendapat aku abt kawan. if korang tak setuju. yeah it's up to you. aku tak mintak pun korang terima pendapat aku. thanks kepada yg sudi baca. haha

You Might Also Like

0 comments