Bosan

November 28, 2012

uuu tk sabar gila nk tgk eps Hello Caunselor yg ni *O*

Assalamualaikum n Hai.

Bosan , yesh bosan. uhhh kenapa aku rasa cuti ni terlalu lama? panjang? membosankan bagi aku? uhhh seriously. bosan. bosan. bosan. har har har. bosan.

eh aku sendiri bosan smpi aku terlalu bosan dan aku terus mengupdate blog dgn ayat yg membosankan. eh mesti korg bosan bila baca kan? oh gilaaaaaaa. oh ya. aku tak tahu nk ckp apa. haha entahlah. aku pun tk thu. Twinnie, Syuhada lemme spam L picture yeah? uhhh jebal. your husband to cute for me. okay? hihi gumawo *O*


imma forever love you beby :*

jgn curi gmbr L tu. aku kerat tangan kang. penat lelah aku carik gmbr dia yg limited edition tu. lagi lagi yg sexy back. kena pancung nak? haaa cari sendiri ! *mehrong*






You Might Also Like

0 comments