Result

November 05, 2012


hasil kerja seorang manusia yg dh lama tk bukak photoshop T.T

Assalamualaikum. haha hai. gambar ni aku edit di saat aku bosan sebb takda internet. sebaik gmbr deme berdua ni sedia semat dlm komputer :) haha. so aku pun edit mcm budak darjah satu yg tgh belajar nk kira lebih dr 10 =.=)

oh ya. exam akhir tahun aku dh tamat. dan semestinya aku punya result pun dh kluarkan. haha. teruk gila. semua tk mencapai target. lagi lagi Math aku rasa macam nk terjun laut je bila tgk result math aku ToT now tgh tunggu paper agama and kelas akan ditentukan. serious tkut kalau aku jatuh D:


disebabkan tk semua subjek cikgu dh key in so dia tk bg thu lagi kedudukan aku. lol tgk kehadiran aku. arwah tokwan aku masuk hospital aku tk dtg sehari. eksiden time raya tu, aku seminggu tk dtg. then time arwah tokwan meninggal 4 hari tak dtg. then tolak yg aku ponteng sbb malas. dan jadilah gitu. lol teruknya aku XD
nak tgk ulasan guruk kelas 'kesayangan' aku? haha


wahahaha dia begitu sayang dekat aku :3 well, aku ingt lagi, setiap kali aku tk bawak buku dia then dia cuma ceramah smbil tersenyum senyum. tp budak lain semua kena berdiri -_- tp time aku tk bwk tu. aku sorng jela yg tk bwk tu haha. yg kena berdiri tu aku bawak time tu. lol XD

dah lah nk tido bye. oh ya, aku sayang 2Jaya selamanya *O*





You Might Also Like

0 comments