Celaru

November 06, 2012


kau tahu sakit perasaan cinta ni?
Assalamualaikum n Hai.

hoho ya. tadi beberapa minit yg lepas aku luahkan perasaa aku dekat Syuhada. dgn mengatakan aku tak faham perasaan aku ni. then dia kte "start ur relationship again" aku rasa nk lempang lempang muka Syuhada saat ayat tu dh hbis aku baca. -.-' bende tk mungkin dan takkan pernah berlaku sebb aku celaru. aku tak tahu suka siapa sekrng ni ToT help meeeeeeee !!

haha memanglah aku happy tahap nk cerita kat satu dunia saat dia hntr mention masuk dgn ayat " hai ;) " hoho dia kelip mata sebelah kan tu? lol seriously, dengan semua org aku nk bercerita. tp memikirkan ada seseorang yg sedang buat gembira aku jadi ._. aku selalu fikir. dia suka aku tak? kalau aku luah dia terima tak? kang tak memasal dia tolak semua aku tak dapat ? haha kenapa aku fikir sedangkan tahun depan nk PMR? aaaaaaaaaaa #mentalbreakdown

bila aku cerita kt akak aku pasal dgn siapa aku kenal. aku kawan. dia selalu kata, aku sama macam dia dulu. sama gila. then lepas tu putus tengah jalan. AAAAAAAAAAAAAAA aku taknk sama dgn dia. ayat keramat taik kucing babun dia tu buat aku takut nk berkenalan dengan lelaki ToT


dah lah aku ni tak habis habis cakap pasal perasaan yg sepatutnya aku rasa masa masuk U je -.-' haha dah kbye. maaf buat entry pasal ni *tunduk* maaf sekali lagi *tunduk* Jya.


You Might Also Like

0 comments