Hello Kuala Lumpur

November 22, 2012


Assalamualaikum n Hai.

haha aku begitu exited saya hello to KL walaupun esok baru balik KL. oh oh oh saat yg ditunggu tunggu :D ahaaa semalam aku dgn akak n cousins aku pergi tgk wayang dekat sitiawan. oh aku tk reti mengeja ._. and dekat situ ada 4 hall, so 4 cerita satu hari. and aku terkedu. haha -,-' so kakak aku dgn kak ani yg pilih cite. dorg pilih COLD WAR kedengaran agak pelik bukan? lmao. cerita hong kong. haha best gila ! aku memula macam... best ker? then tgk poster ada sorg tu muka macam Siwon Suju siapa yg tknk tgk? har har

panggung dia sejuk gila. kira kira dlm tu ada kurang dr 20 penonton ._. lewls. bila tgk cite tu aku agak tersentak sbb start start je bom meletup. pui buat aku sakit jantung je. tp setiap kali tgk bom meletup aksi tembak menembak aku tutup telinga. aku takut tgk macam tu -.-' ada yg smpi otak terkeluar kena tembak *O*


kau nampak muka siwon tu? haha yg kenal tahulah yg mana kan? ._.

okay esok balik KL . yay ! haha gtg now. Jya~

You Might Also Like

0 comments