UPSR

November 19, 2012


Assalamualaikum n Hai.

oh ya harini result UPSR keluar kan? haha aku yg over excited padahal adik aku yg nk amik result. lol. memula aku mmg tak expect apa yg bakal adik aku dapat. sebab ..... well aku tahu adik aku mcm mana cara belajar dia -.-; lagi lagi dia jawab exam dalam keadaan yg tak selesa sbb kitaorng baru lepas exident n dia baru lepas keluar wad. hmmm :(  

nak nak pulak harini aku tk dpt berada di sisi dia time dia dpat result /amboi ayat/ . then tadi adik aku call. you know what? aku rasa nak menangis bila dapat tahun dia dapat 4A 1C. it's okay la ada C but. 4A !! u know 4A !!! hahaha aku bangga siot ! bangga gila gila gila ! /menangis/ 

tak tahu nak cakap apa lagi. aku cuma bangga dengan kau dik :') 

ohh inilah si GEMOK yang tersayang

You Might Also Like

0 comments