Horror Stories

November 26, 2012


Assalamualaikum n Hai

haha aku tk thu kenapa aku nk ceritakan pasal Horror Stories actually, ni movie korea. aku tgk dkt astro box office semalam kul 12:30 smpi kul 2 pagi. sorng sorng. haha aku mmg suka buat mcm tu. sbb aku tgk pelakon dia.. mmm mcm tk seram je. tgk tgk bukan cerita hantu pun. cite pasal bunuh bunuh. dalam satu movie tu ada 4 cerita seram. perempuan yg kena culik tu, dia cerita dkt penculik sbb penculik tu tk boleh tidur -.-' oh motif yg sungguh 'bergaya' tp debaran yg aku alami masih lagi menakutkan ._. sbb time time aku tgh tgk, tetiba aku terbau sesuatu yg wangi. then aku kembangkan lagi hidung. bau tu dh hilang -.-' so aku teruskan tgk. har har


yeah inilah pencerita. dia yg kena culik tu. uuuu penculik di handsome *O*

JANGAN JAWAB PINTU
bagi aku cerita ni paling seram sbb melibatkan budak budak. oh cerita ni buat aku tkut tinggal sensorg dlm rumah ToT cerita bermula dimana, dua org beradik, kakak dgn adik lelaki dia terpaksa tinggal dua org dlm rumah sbb mak dia lmbt blik kerja. satu malam tu. ada penghantaran, mak dia kata jgn buka pintu. suruh je dia tinggalkan depan pintu. so bila org tu dh bla, yg kakak ni amik lah bungkusan tu n terus call mak dia. mak dia nye "dah kunci pintu belum" "ntah" "pergi check, kunci rumah kan rosak" then dia pun pergi check. pintu tk tutup rapat. so dia pun tkut tkut nk tutup. tgh dia nk cpi tombol tu, tetiba ada kepala. aku pun terikut nk menjerit *O* pendekkan cerita. dorg kena kacau smpi besar smpi kakak dia ni mati. bakar diri sendiri. so adik dia balas dendam dkt anak siapa tah. aku rasa mak dia yg rancang -_- ntahlah.



and you know what? penculik tu still tak tidur. so dia teruskan cerita.

PENERBANGAN TANPA HENTI
haaaa ko dengar tajuk pun seram en ? seram gila *screaming* ada sorng pembunuh misteri ni, dia pergi bunuh pramugari. and last dia kena tangkap. but dia kena dibawa ke Seoul. so pramugari yg bertugas rasa takut ah sbb ada pembunuh yg nk naik flight tu. bertemankan dua org polis, dua org pilot dan dua org pramugari. pramugari yg sorng ni tkut, sbb pembunuh tu dh berjaya lepas dua kali. yg sorng lagi, tk tkut so dia volunter jaga kt tandas tu. well, macam yg aku ckp. dia berjaya lepas. dia bunuh polis yg duduk sebelah dia dgn pen. aku malas nk cerita mcm mana dia bunuh -.-' hoho. yg polis satu lagi pun dia bunuh guna pen jugak. pilot yg sorng tu dia cucuk mata. yg sorng lagi dia tikam kot -.-' pramugari yg konon berani tu kena jolok dgn surat khabar ._. tinggal lah yg penakut tu ToT siapa yg handle pesawat? oh aku tk thu. cerita tu tergantung mcm tu je. eh bodohnya t(-_-t


seperti yg dijangka penculik tu still tak tidur, sbb perempuan tu lapar. geli aku tgk makanan tu daging manusia *muntah*

RESEPI RAHSIA
cerita ni pendek je. laki ni dh tua tp muka dia still muda. so dia kwen dgn perempuan muda. dia tk kawin pun dia bunuh pengantin dia and makan danging perempuan tu. dia buat jeruk. euwwwwww sbb tu muka dia muda. haha cerita seram sikit. so aku tknk cerita panjng.

ni ah 'muka muda' tu ._. jahat tak muka dia? haha

penculik tu hmpir tertidur ._____.

JALAN MAUT 
ini pasal wabak penyakit berjangkit. oh aku ingt manusia manusia tu kena gigit tikus -.-' rupanya manusia yg dh mati kena gigit tu jadi tikus yg suka menggigit manusia. so siapa yg kena gigit akan jadi tikus yg bermulut besar keje nk gigit org je -.-' dua beranak ni. anak dia kena gigit tp mak dia tk percaya. so ada sorng soktor dgn nurse tu tolong diorang. doktor tu dh nk buang budak tu sbb budak tu bila bila je boleh bangun gigit diorng. tp mak dia ttp tk percaya. dia halang doktor. nurse tu pun ikut je ckp mak budak tu. last last doktor kna gigit, sbb tikus tikus kejar ambulans dorng. yg pemandu tu pun kena gigit gak. so ambulans tu terbabas. time mak dia pengsan. anak dia gigit nurse tu ._. so nurse tu mati. bila mak dia bngus budak tu tgh pengsan. so mak dia peluk budak tu smpilah pagi. budak tu bukak mata pnggil mak dia. mak dia tnye lah "kamu tk kena jangkit kan?" terus anak dia makan mak dia .___.

cerita ni tkde gmbr. gmbr nurse dgn doktor tu je -.-'

Finally, penculik tu tertidur dalam pelukan perempuan tu. perempuan ltk penculik tu sneyap, then dia bukak ikatan kaki dia. dia baru je nk lari, dia tgk penculik tu dh hilang. tetiba penculik acu pisau kat leher dari belakang. "kenapa? tak boleh tidur? tibalah giliran saya ceritakan cerita seram" perempuan tu mati kena kelar ._.

THE END

ni baru aku cerita. mesti korg rasa tk seram mana pun. eh tgk sendiri lh kt astro box office 953. kalau tkde kt internet pun ada. TAPI !!! yg tk boleh tgk darah, jgn tgk cerita ni. cerita ni penuh dgn darah -.-'

siapakah penculik tu O: kenapa kau hensem sngt O: oh inilah saaat dia nk kelar perempuan tu.

btw, bagi aku inilah cerita yg pling buat aku kagum *O*



You Might Also Like

0 comments